czwartek, 27 czerwca 2013

Żelem malowane

Witam,
Mój dzisiejszy humor zdecydowanie dostroił się do tego, co miałam za oknem. Szaro, ciemno, deszczowo i byłoby na dodatek nudno gdyby nie Diana, która była umówiona dziś ze mną na zrobienie jej paznokci metodą żelową. Mogę przyznać się bez bicia, że w makijażu i zabawami włosami czuje się zdecydowanie pewniej niż w robieniu paznokci. Poziom zdecydowanie Początkujący. Ale tak jak i we wszystkim- od czegoś trzeba zacząć, a mój początek wygląda tak :






5 komentarzy:

  1. super blog :)

    juloczytelnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy sobie nie robiłam żelowych paznokci ale wyglądają bardzo ładnie :) tak świeżo, czysto i elegancko. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zechcesz dołączyć się do mojego pierwszego konkursu, a do wygrania piękne ciuszki :) zasady banalnie proste! :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zaproszenie i oczywiście zerknę : *

      Usuń
  3. Super blogi paznokcie! Tak wgl to zapraszam do mnie :)
    wikson-wikson.blogspot.com
    +zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki!
    Proszę, zajrzyj do mnie! www.mniamii33.blogspot.com
    Pozdrawiam :*
    Obserwacja za obserwację? Ja już :*

    OdpowiedzUsuń